Svar på frågor!

.
Svar: Kul att du gillade den! :D Haha, ja, faktiskt. Fast man kan nog inte kalla det hage. Vi släpper ut honom i riktiga hagen med dom andra hästarna, men han rymmer bara tillbaka till sin lilla hage = stallplanen. Så han går mellan stallet, uteboxarna, paddocken och riktiga hagen.

Svar: Haha, det var en bra fråga! Sätta på benskydden/sadla/tränsa lyckades jag inte med. Men annars var det rätt enkelt, förutom när jag skulle kratsa hovarna. Höll kameran i ena handen, och hovkratsen i den andra. Sen fick jag lyfta upp hans ben med den kamerafria handen, och stödja hoven på mitt ben samtidigt som jag kratsade. Tur att man har snäll häst? Haha!
Mina Paint-skills är verkligen något att skryta med.. hehe

Postat av: julia

Haha, tack för svaret :) och himla snäll häst du borde ha!

2011-03-08 @ 20:25:21
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0