Övningar med Sancho.

Haha, älskar allas reaktioner på snön som kommit under natten. Tror inte det är en enda blogg som inte skrivit ett upprört inlägg om "den här jävla snön" ;) Vi här har också fått snö, typ 15cm (!!) - igår hade ju nästan allt smält bort.. Attans.

Hade lite bråttom idag så det fick bli lite övningar ifrån marken med Sancho. Det var riktigt roligt, för han var positiv för en gång skull! Han brukar vara lite småmisstänksam, men idag hade han öronen framåt hela tiden. Det är ju värt att nämna att jag inte hade godis heller, haha. Han har blivit jätteduktig på att backa när jag skakar lite i grimskaftet, när det väl sitter sen kommer det kunna användas mycket i vardagen tror jag. Det är ju enklare att skaka lite på grimskaftet än att behöva trycka till honom på bogen :)

Hihi, sött!

Postat av: Adina

Sancho är söt! Och Linnéa är duktig på att rita i photoshop - jag är mycket imponerad!

Det är nog ett mycket användbart trix det där med att skaka på grimskaftet - smart! :)

2011-03-18 @ 21:11:17
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Mickaela

likt er ju ;)

ska nog lära Milda det,Hon kan typ inte backa ;)

2011-03-18 @ 21:23:43
Postat av: Dressyrfjollorna

Hejsan! Allt bra?



Var gärna med i våran tävling där man kan vinna ett John Whitaker "Emblem" schabrak! http://dressyrfjollorna.blogg.se/2011/march/tavling.html

2011-03-19 @ 09:07:22
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0