Ni är ju bara för underbara!

Det är supermycket i skolan nu, och eftersom skolarbete kommer före bloggen blir uppdateringen därefter tyvärr.. Dessutom är jag inte riktigt 100% frisk, vet inte riktigt vad det är.. Men jag blir alltid lika glad när jag loggar in här, och ser att besöksantalet fortsätter stiga och att jag dessutom fått fler följare på bloglovin'! Ni är bäst :)


Jag försökte blogga igårkväll men givetvis hade blogg.se något driftfel. Om det är något med blogg.se som är dåligt är det att de ofta har problem, och jag har hört/sett väldigt många som bytt till annan domän just på grund av detta. Borde inte blogg.se ta tag i problemet ordentligt..? Jag förstår om det blir problem någon gång ibland, men det är ju faktiskt ganska ofta.

Föresten längtar jag tills deras app till iPhone kommer ut! Då kommer jag ju kunna skriva inlägg i skolan, super. Den skulle ju kommit nu i mars om jag minns rätt, men jag har inte sett den på App Store. Men den som väntar gått väntar aldrig för länge, antar jag ;)


Postat av: Julia

Jag väntar också på appen!

2011-03-30 @ 16:25:10
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Haha, eller hur! Om de ändå ska redigera, borde de inte göra sånna missar tycker man x)

2011-03-30 @ 20:20:13
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0