Personlig blogg.

Vi bloggare delar med oss otroligt mycket av våra liv, även om just hästbloggar inte tar upp så mycket privata saker, utan mer om hästarna. Jag tycker ändå det är en viktig del när man har en blogg, att man bjuder lite på sig själv och visar sin personlighet. Delar med sig av sina åsikter, med/motgångar osv. Som läsare ska man nästan kunna "lära känna" personen bakom bloggen, eller hästen i bloggen kanske? Jag tror ni känner Sancho bättre än mig, haha!

Jag fastnar lättare för en blogg när man får lära känna personen/ekipaget, så att man kan intressera sig och "bry sig" på något sätt. Det blir lite som en kompis, även om man inte känner personen egentligen. Tycker ni det är viktigt att bloggen är personlig?


Postat av: Adina

Självklart är det jätteviktigt med personliga bloggar! Vad skulle man göra annars? Jag menar.. Får man aldrig lära känna personen vet man inte hur man ska bete sig.

Sedan är det jättetråkigt att kommentera på bloggar om man aldrig får något gensvar.. :) Vilket jag tycker du är jätteduktig på att göra!:)

2011-03-09 @ 17:01:38
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Föresten, hur går det med bloggbedömningarna? :)

2011-03-09 @ 17:20:04
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jättesöt! :) skulle mer än gärna se ut som dig :)

2011-03-09 @ 20:41:59
Postat av: elin

Det är såklart roligt när man får veta lite om själva bloggaren men det räcker med namn,ålder och andra intressen (om man har) tycker jag ;) Sen är alltid bilder på bloggaren roligt också så man får en bild av hur den ser ut :) Då vet man ju rätt mycket.

2011-03-09 @ 23:29:11
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0