Härligt väder, jajjamen!

Idag var jag tvungen att bättra på brännan lite, gör allt för att få lite färg innan skolavslutningen ;) Låg ute i solen i 1,5 timme innan jag åkte iväg till stallet. Där borstade jag Sancho i shorts och bikini, och det blev även min outfit uppe på hästryggen sen. Skönt när det var så himla varmt. Det blev ett kort pass ute i den tomma hagen. Sancho var lite ofokuserad till en början, men det blev bättre. Stiglädrena skavde i traven, så jag red utan efter en stund. Min mage fick kramp, seriöst. Sancho var seg så jag fick driva med sätet hela tiden, och sen skulle jag ju hålla mig kvar i sadeln också, ajaj! Blir en go träningsvärk imorgon. I slutet gick han fint i alla fall, och jag är nöjd över min sits idag, kanske inte så konstigt eftersom jag red utan stigläder men. 

Ny frilla fick han idag också, här syns det lite.


Nu börjar han bli lite finare i hullet också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0