Musik på hästryggen?

Har varit mycket diskussion kring detta det senaste, och det är väldigt olika åsikter. Endel har musik jämt, och endel skulle aldrig ha det pga säkerhetsrisken. Jag är en av dom som har det jämt, haha! Men efter en liten händelse för några veckor sen är jag noga med att inte ha för högt. Var ute och gick med Sancho på en väg, och gick väl inte riktigt intill kanten (brukar inte komma mycket bilar, och jag hör vanligtvis när det väl kommer en). Plötsligt hör jag någon tuta, och då hade det kommit en bil utan att jag hört det.. Pinsamt! Ingen skada skedd, men efter det har jag inte alls högt, men har fortfarande musik när jag rider. Så länge man tänker på att ha hörlurar som släpper genom ljud bra och inte för hög volym tycker jag det är okej :) Vad tycker ni?

Grym låt!

Postat av: FIA

Om jag har musik så har jag det inte när jag rider ut eller i Mp3, utan jag lägger mobilen i fickan på ridbyxorna när vi rider dressyr. Då kan jag ta in alla andra ljud lite bättre! Men så hör ju jag ganska dåligt, så det vore inte säkert för mig atta ha snäckor! ;-)



// FIa

www.trippelbarr.spotlife.se

2011-07-28 @ 08:38:33
URL: http://www.trippelbarr.spotlife.se
Postat av: Christel

Hej jätte söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? =)

2011-07-30 @ 10:48:05
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0