Limegrönt!


Jag skulle verkligen vilja ha det här schabraket till Sancho, eller något annat limegrönt. Det är verkligen hans färg, supersnyggt. Turkos/klarblå är också en väldigt bra färg till honom! Synd att det kostar så mycket bara.. ;)

Jag funderade även på vilka färger som INTE passar Sancho. I vanliga fall brukar det vara ganska svårt att matcha färger till en fux (han är ju rödskimmel men han är mer röd än vit ;P), och färger som rosa och röd brukar vara big NO. Men jag tycker faktiskt det är väldigt sött på honom, han passar i starka färger. Så, efter många funderingar har jag kommit fram till att dassiga färger inte är hans grej. Eller gul, det skulle se gräsligt ut! Gul och orange. Aldrig att jag skullle ta på honom det ;)



Så, passar han i rosa? ;) Säg JA haha!


Men vitt går ju alltid hem!

Postat av: Adina

Limegrönt är sååå snyggt! Sancho är jättesöt i rosa :)

2011-01-14 @ 22:30:51
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Rebecca Tengström

tycker det oranga med rosa kant från scapa är grymt snyggt.. skulle vilja ha de på min rödskimmel :P

2011-01-19 @ 13:20:25
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0