Gymnasieval.

Nu har jag skickat in mitt gymnasieval tror jag. Det var riktigt krångligt! Tydligen kunde jag inte välja Samhäll-Beteendevetenskap som förstaval och Samhäll-Samhällsvetenskap som andra val? Måste kolla upp det, går det ändra får jag göra det sen under omvalsperioden.
Såhär blev det för stunden i alla fall:



Egentligen vill jag klämma in Samhäll-Samhällsvetenskap som andra val men som sagt så krånglade det när jag skulle välja det så jag får prata med SYOn om det går att lösa.. 3e och 4e valet tog jag bara något, eftersom jag är ganska säker på att jag kommer in på mitt 1a/2a-val. Men det vore ju lite kul om jag "tvingas" gå International Baccalaureate! ;)

Postat av: -

Om du tycker att det verkar roligt att gå IB så tycker jag att du ska göra det, för det är verkligen roligt. Men det är mycket jobb... För vissa. Jag själv talar flytande engelska och är rätt duktig i de flesta ämnen så jag har aldrig haft några seriösa problem.



Men som sagt, om du vill gå IB så go for it! Det är nog det bästa valet jag gjort i mitt liv.

2011-03-12 @ 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0