Dag 6 - Något annorlunda med min häst.

ALLT med Sancho är annorlunda.. Han är riktigt knäpp faktiskt, haha! Men, här kommer i alla fall två videos som visar att han vad som verkligen är annorlunda med honom!

Att han är en mästerrymmare.. En dag han INTe rymmer är ovanlig! Idag lyckades jag fånga honom på film när han gick ifrån stallplanen tillbaka till hagen (han går där emellan lite som han behagar). Innan jag började filma stod han och kikade på tråden, kände lite försiktigt med mulen för att kolla så det inte var ström i. Smart ponny där ja. Och sen som ni ser lite otydligt på filmen, han kliver över den understa tråden och kryper under den översta. Kollar ni noga så ser ni att han inte tar sig igenom så grasiöst, han var nära på att dra med sig alltihopa.. Haha!


Och den andra. Hans sätt att tigga. Jag vet ingen häst som är så envis som Sancho, han kan tigga HUR LÄNGE SOM HELST. Först ser han söt ut, funkar inte det surar han och försöker skrämmas. Fast han ser ju inte speciellt farlig ut? ;)


Postat av: elin

haha sött han bara går lugnt ut genom stänglset x)

det är som b-ponnyn på stallet jag rider på, hon siktar sen kutar hon ut under den understa tråden fast hon pajar ibland tråden och tar med sig andra hästar x3

2011-01-25 @ 20:08:08
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/
Postat av: Adina

hahahah! Men det verkade inte vara så fasligt svårt att komma igenom den där tråden ;)

2011-01-26 @ 14:26:16
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0