Best friend.

Gymnasieval. Det är så jobbigt.. Hur ska jag veta nu vad jag vill jobba med om 10 år? Jag har i alla fall kommit fram till att det blir Fågelvik här i Tibro. Det skulle aldrig funka om jag skulle åka buss till någon annan stad varje dag. Men det lockar så mycket att flytta någon helt annanstans! Jag hade säkert gjort det om jag inte haft Sancho. Visst, jag vet ju inte ens om han lever om ett halvår, men jag skulle inte klara av att lämna honom. Jag skulle må psykiskt dåligt. Folk som aldrig upplevt hur det är att älska ett djur så mycket kan inte förstå, dom tror ju att hästen bara är något man rider runt på. Hästen blir ju en väldigt bra vän. Ens bästa vän. Och man kan ju inte lämna sin bästa vän hur som helst ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0