Barbackatur.

Jag har tröttnat på isen nu, när det var snö gick det i alla fall skritta på vägarna. Nu halkar man fram som Bambi på hal is.. Som tur är har det börjat smälta bort och äntligen har asfalten börjat synas! Så idag tog vi en liten barbackatur, han har blivit lite tjockare tror jag, han var mycket bekvämare nu haha ;)

Sancho demonstrerar hur man inte ska använda en reflexväst.. Haha! Eller så är det möjligtvis nya modet inom islam..?

Postat av: Adina

Han är så söt! :) Han kanske har fått mer ryggmuskler? Funi är skönare att rida barbacka än Gabriel, Funi är übersmal men jag får inte ont i rumpan, det går jag med gabriel ;)

2011-01-21 @ 09:28:19
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

så sjukt söt! :D

2011-01-21 @ 11:53:04
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Häst

HÄST MED REFLEXVÄST!

niceeeee...

2012-02-20 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0