Torsdag.

Det är dagar som denna som jag bara vill somna och vakna upp när det är sommarlov. Jag är extremt trött på min skola (läs: en del lärare) och vill börja gymnasiet NU. Bara.. 5 månader kvar. Yaay.

Idag fick det bli lite pyssel med Sancho eftersom det blåste halv storm ute, plus att det var isgata. Längtar till våren så att man slipper alla dom här dumma förhindrena som gör att man inte kan rida ordentligt.. Pyssel var i alla fall välbehövligt, han har börjat fälla ordentligt nu så det fick bli en omgång med ryktstenen. Klippte hovskägget så gott det gick också, är ju lite svårt när det är så mycket nu på vintern :)




Postat av: Adina

SV: Jag vill också ha sportlov då, men samtidigt är det väl bättre vinter här om tre veckor, under tiden som det inte är någon vinter kvar hos er då ;)

2011-02-04 @ 16:04:46
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0