She's huge.

Sancho är ju ganska lagom höjd för mig (jag är 164cm & han är 140cm), men det hade ju inte skadat om han varit nåågra centimeter högre ;)

Kan ju passa på att dela med mig av lite onödig fakta. Den högsta hästen jag ridit är Milda, som är över 170cm om jag minns rätt. Det är faktiskt enda gången jag blivit höjdrädd uppe på hästryggen, haha! Är man van vid en smäcker liten ponny så kan jag säga att 170 känns som Mount Everest.. Den minsta hästen jag ridit är Elvira, som är en liten minishettis på runt 80cm kanske? Dock tycker jag inte det räknas eftersom jag var liten då, därför räknar jag lilla B-ponnyn Cheeky som minsta. Henne red jag för kanske två år sedan, när jag var lika lång som nu, och det kändes extremt konstigt. Jag satt bokstavligt talat med knäna framför sadeln, och jag hade kramp i benen av att hon hade så kort trav! Det var verkligen i allra minsta laget, och det såg nog allt annat än vackert ut ;)


Postat av: Mickaela

Haha xD Men Milda är fatist inte så stor att rida ;) men hon e ju bara 173 =)

2011-02-11 @ 15:11:20
URL: http://Mickaelaeriksson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0