Problem med youtube-klipp?

Många bloggare har haft problem med att lägga in youtube-klipp på sin blogg det senaste. Detta är för att youtube gjort om sina koder på något mysko sätt, vet inte riktigt. Men jag vet i alla fall hur man löser det. När ni ska kopiera koden måste ni se till att kryssa i rutan där det står "använd gammal inbäddningskod". Simple as that, haha :)


Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

fan vad bra du är :D

2011-02-11 @ 20:49:21
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vet inte om jag gör fel eller så, men jag kopierade koden och sen när jag skulle lägga in den på bloggen så kom aldrig rutan med filmen upp... Fattar du?:p Kan du visa hur man gör? xD

2011-02-20 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0