Outfits till Sancho.

Nu när jag har en helrosa och en vit outfit till Sancho är det dags att börja klura på vad nästa färg ska bli. Dom färgerna/schabraken här nedanför är ju helt underbara, så helst skulle jag ju vilja ha alla, men det går ju inte att få alla på samma gång ;) Glen Gordon i lila vet jag tyvärr inte vart man kan hitta, men lila skulle vara väldigt sött på Sancho. Mörkblå är ju inte speciell "sticka-ut-färg" men det är ändå snyggt och lättmatchat. Det ljusblåa Lamicell är ju helt amazing, och den färgen passar Sancho perfekt i! Samma sak med Scockemöhle-shabraket, en färg som verkligen passar honom.

Postat av: Adina

Den lila formen är snyggast, men jag gillar den gröna färgen lika mycket :) Lila eller den gröna :D

2011-02-06 @ 17:37:26
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0