Nationella + dagens ridning.

Nationella imorse, uppsats i svenska, gick skit rent ut sagt. Vi fick fyra extremt dåliga ämnen att välja mellan, och jag spenderade 2h av 3h till att fundera ut vad tusan jag skulle skriva. Jag satt mest och käkade godis. Tog en godisbit, stirrade på pappret, tog en klunk saft, fipplade med pennan, tog en kaka, kollade på klockan. Great job! Det svåraste var att det inte fanns någon slags koppling till att kunna skriva en novell/berättelse, utan det var med krönika/brev/debattartikel, och det har jag ingen aning om hur man skriver. Det slutade med att jag fick ihop en wannabe-krönika med rubriken "Flammande kärlek", som handlade om ifall man skulle förlåta sin kille om han slog en plus en massa babbel om vad äkta kärlek var. Eh, jag var helt fel ute men det är ju inget jag kan göra något åt nu.

Dagens ridning kan inte ens kallas ridning, snarare åktur. Det har kommit 1dm snö här under dagen, och det fortsätter snöa nu på eftermiddagen/kvällen också, så jag hade inte direkt lust att ge mig ut på någon långtur i mörker och snöstorm. Det blev Sanchos tråkiga runda, jag satt och skakade för att det var så kallt medans han pinnade på i en fart jag inte direkt förväntat mig. Jag har en känsla av att han ville hem lika mycket som jag ;)

Blöt liten ponny som ville komma in, haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0