My bad.

I somras hade jag en period när jag drabbats av NH-hysterin. Alla skulle köpa repgrimma, alla skulle trickträna och alla skulle vara sk. "NH-människor". Inget ont om NH, men hur många var det egentligen som höll på med det på riktigt? ;) Jag vet med största säkerhet att jag inte höll på med NH, utan ledarskapsövningar - som jag tycker alla borde ha koll på, det är ett måste för att hanteringen ska funka. Trickträning kan jag inte säga att jag höll på med heller, eftersom Sancho endast kan två trick, vacker hov och puss. Ni kan ju räkna ut själva att det inte blev speciellt roliga trickträningspass när man bara kunde variera mellan två trick, haha! Ja, det är ju tur att den perioden inte varade speciellt länge ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0