Lite stolt över mig själv!

Gissa vem som lyckats hålla sin nyårslöfte en hel månad? Jo, JAG! Jag har sprungit 2-3 gånger i veckan, och det har ju gett lite resultat i alla fall. När jag började tyckte jag det var hyffsat jobbigt att springa 1 km (kom ihåg - jag var HELT otränad), sen kunde jag springa 2km, och igår sprang jag faktiskt 3km! Utan att stanna någon gång då alltså, haha.

Har det påverkat ridningen någonting? Det skulle man kunna säga. Nu rider ju inte jag sådär jätteseriöst för tillfället, men jag märker att jag är på bättre humör. Alltså blir jag inte lika sur ifall det skulle gå kasst ett ridpass, och det är ju bra!

Bild härifrån.

Postat av: Adina

Härligt! Jag skulle inte ha viljan att springa frivilligt flera gånger i veckan. men kanske om jag inte spelade basket 3-4 gånger i veckan - kanske. Sprang varje morgon innan skolan måndag - torsdag 2008. Sedan blev jag sjuk och då orkade jag aldrig börja om igen. Men jag är grymt stolt över den tiden och skryter alltid lite om det ;)

2011-02-03 @ 17:31:10
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0