Hoppningen.

Jag har sagt det förut, men jisses vad jag saknar att hoppa! Blir så himla avundsjuk när jag ser att andra kommit hem från hoppträningar, eller berättar om den senaste tävlingen. Därför var det ju väldigt roligt att jag fick hoppa några skutt i måndags, men den än så länge hemliga hästen (som kanske inte blir så hemlig snart, hihi). I början var jag lite ringrostig, planerade vägen dåligt och avstånden stämde inte. Men sista språnget kändes riktigt bra, en oxer på 60cm kanske. Det var med ett stort leende jag somnade den kvällen! :)

Jag längtar enormt mycket tills jag någon gång kan träna ordentligt. Vet inte när det blir, det kan ju bli om en månad eller om ett år - I have no idea. Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Jag & fina Casper för snart ett år sedan.

Postat av: eliin :)

ååh, jag håller med dig som tusan! Jag saknar också att hoppa jääättemycket (eller egentligen att rida överhuvudtaget!). Man blir så himla sugen när andra berättar om sina hoppträningar/tävlingar!

2011-02-17 @ 15:50:35
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: johanna

Men du, börja träna för christian! han är bäst, helt klart alltså. Gick från att rida på ridskola till att börja för honom och lärde mig genast en massa jättesnabbt! (dock vet jag inte om du ens rider något på ridskolan längre men alltså skillnaden på hur man utvecklas som ryttare är enorm!!) han förklarar superbra osv. Lite mer chill sådär och anpassar sig otroligt bra.

tänkte att jag tipsar dig eftersom att jag har sett att du har skrivit om att du skulle vilja rida för någon osv. och christian är helt grym ;)

2011-02-18 @ 23:54:53
URL: http://tavlingsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0