Före/efterbild Linn & Braven.

Jag är nog inne i en redigeringsperiod, haha! Hoppas ni inte tycker det är alltför jobbigt ;)

Denna gången blev det en bild på superfina Linn & Brave Heart! Inte jag som fotat, det kanske ni förstår haha. Blev väldigt nöjd med den här bilden, ganska stor skillnad också! Vad tycker ni ? :D
Edit: Såg att det blev väldigt mycket kontrast, min dataskärm lurar mig.. Suck.


Jag har;
- klonat bort staket/onödigt
- lagt till mer mark underst på bilden (beskär den så det blir vitt underst, sen klonar jag över det vita med mark)
- gjort bakrunden suddigare
- lagt på skärpa på ekipaget
- ökat kontrasten
- mixtrat med färgerna/ljuset


Postat av: Adina

Personligen tycker jag att den fick lite för mycket kontraster - men jag vet inte hur den blev utan all extra kontrast. Annars tycker jag att du är jätteduktig på att klona bort föremålen! Lägger du på oskärpa på bakgrunden efter att du klonat? :)

2011-02-16 @ 17:14:38
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0