FILM - Hur jag redigerade Valentine's bilden!

Fick ett önskemål om att visa hur jag redigerade Valentine's bilden på Sancho (den röda med hjärtan/mönster). Det skulle bli alldeles för svårt att visa i bilder, därför gjorde jag en film. Lättare sagt än gjort. Jag tror jag satt och kämpade med den här jävla filmen i över två timmar. Efter en massa strul och många svärord så lyckades jag i alla fall ;)  Enjoy!

Missade dock en bit med mönstret. Jag tar ett mönster (typ en bild från google), lägger in i ett nytt lager och ändrar så den täcker hela bilden. Sen ändrar jag opaciteten så den bara syns ytterst lite. Efter det raderar jag det som är över hästen.


Postat av: emelie

haha,det gick lite fort det där! hängde inte med precis ;)

2011-02-18 @ 22:34:42
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej, jag har precis börjat "på riktigt" med redigering. Jag undrar vart du får tag på alla mönster, de som du har i denna bilden t.ex? :D

2011-02-21 @ 11:16:30
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0