Bloggbedömning - Natiie

Vill du att din blogg ska bli bedömd av mig? Släng iväg en kommentar, så lägger jag till dig på kö-listan ;) Hehe!






natiie.blogg.se

Bloggens namn: Ett gulligt namn som känns personligt. Lätt att lägga på minnet!

Design/bilder: Stilren, fin design som är lätt att guida sig runt på. Gillar att du har en liten presentation om dig själv och bloggen i menyn! Intressanta bilder, stort plus att det är bilder i varje inlägg, det gör att bloggen blir roligare att läsa. Dock tycker jag att du ska bestämma dig för en storlek på bilderna, när alla är olika stora ger det ett lite rörigt intryck. Lite mer färgbilder skulle inte heller skada :)

Inläggen: Lagom uppdatering. Diggar dom engelska rubrikerna. Tänk på stor bokstav i början av meningar, det ger ett seriösare intryck och blir enklare att läsa. Du stavar bra, skriver grammatiskt rätt och använder smilys lagom mycket. Tycker dina inlägg är bra, men satsa gärna på liiite mer variation. Om jag vore du hade jag skrivier fler tycka-till-inlägg, det kan vara allt ifrån vad du tycker om olika TV-program (som jag ser att du gjort, thumbs up!) till olika grejer inom musik/hästsport/vardag. Fler inlägg ifrån kategorierna "poesi och citat" och "inspiration" skulle uppskattas, sånt är kul. Mode/kläder kanske vore något också? Bra att du har tydliga kategorier!

Temat på bloggen: Bloggen har några teman, vilket är bra. Försök få med alla teman (inlägg från alla kategorier) så blir det ännu bättre!

Sammanfattning/övrigt: En väldigt fin blogg, som bara behöver lite mer variaton i inläggen - annars väldigt bra! :D

Postat av: Adina

"Tycker jag dina inlägg är bra" = Du prata Sverige? (;

Och även inspIration :)



Söt blogg det där! :D

2011-02-21 @ 21:47:12
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, har du inget bättre för dig så kan du få bedöma min blogg! xd

2011-02-21 @ 22:14:05
URL: http://themaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0