Svar på frågor.


Svar: Tyvärr, ja. Mår betydligt bättre nu, men körtelfeber tar tid att bli frisk ifrån. Man får inte anstränga sig alls, vilket jag gjorde i början när jag inte visste att jag hade körtelfeber, så det har väl gjort att det tagit så lång tid. När man varit symptomfri (inget ont i halsen/feber och sånt) i en månad kan man börja anstränga sig lite försiktigt, så snart borde jag väl kunna åka upp till stallet och borsta lite på Sanchoplutten :)


Svar: Funderade faktiskt lite på det, för jag gillade verkligen honom. Men sen ska man ha tid också, och det har inte jag. Är nöjd med att vara i stallet 3 dagar i veckan :D

Postat av: Adina & islandshästen Funi

Okej :) Har du slutat svara som kommentar du också? :o vad händer med bloggvärlden..

2011-12-06 @ 18:16:32
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

SV: Bra :) haha, blev lite orolig dära ;) Men det är saker som andra också kanske undrar över :)

2011-12-06 @ 18:37:35
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0