Svar på lite frågor.

Såg att jag fått lite nya frågor på bloggsvar (ren tur att jag såg det, har inte varit inne där på evigheter, haha) men tänkte att det kanske skulle vara intressant för er andra att också läsa svaren :) So here they come!

Hur hittade du intresset för fotografering? :)
-
Oj, det var ett bra tag sen det intresset drog igång! Mamma hade en sån där gammal analog systemkamera (som man måste lämna till en fotosnubbe för att få korten) , och jag testade den när mamma inte visste. Jag tyckte det var skitkul, men hon blev inte lika glad när hon såg att jag tagit typ 15 suddiga bilder på en fågel som inte syntes.. ;) Fotade lite med min farmor och farfars lilla digitalkamera när jag hade tillgång till den. Köpte sedan en egen digitalkamera, och sen var jag fast!

Ett par väldigt gammla bilder fotade med min digitalkamera.


Vad har du för mål inom hästsporten?
- Skrev ett inlägg om det för länge sen, men dom målen har ändrats litegrann så jag tar om det :) Nu vill jag kort och gott lära mig så mycket som möjligt. Jag vill lära mig att förstå minsta tecken hästen gör och kunna rida vilken häst som helst. Höga mål, men jag kommer säkert komma en bit på vägen under min livstid, bättre att satsa för högt än för lågt ;) Några mer specifika mål är att jag någon gång i framtiden vill föda upp en egen häst, följa den från start för att sedan rida in, utbilda och så småningom tävla. Det är en lång bit kvar tills det målet kan bockas av, men det är inte orealistiskt!

Vad har du tänkt välja för gymnasieval? :)
- Samhäll med inriktning beteendevetenskap ser det ut som just nu, är 95% säker på det. Nu är det mer vilken skola jag ska välja.. En skola som ligger 2 min från mitt hus, eller en skola som tar 20min med buss. Tufft val, men det löser sig nog!

Vad är dina mål i livet?
- Haha, jo det var en ganska djup fråga ;) Jag satsar inte på ett speciellt jobb eller så, och jag har inte direkt några konkreta framtidsdrömmar. Men jag strävar i alla fall efter att bli en så bra person som möjligt. Jag vill jobba med mina svagheter, förstärka mina goda sidor och försöka hitta en bra och positiv inställning till mig själv och mitt liv. Jag vet att jag aldrig kommer bli perfekt, det är ingen människa, men jag vill bli så bra som möjligt i alla fall :)

Postat av: Matilda

Kikar in :)

2011-04-01 @ 14:27:56
URL: http://teampf.blogg.se/
Postat av: Adina

Bra svarat! Och visst var frågorna bra också? :) heheh (a)



Du är en sådan klok människa Linnéa!

2011-04-01 @ 15:21:52
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0