Sångpromenad.

Ville inte rida idag eftersom jag tyckte Sancho var svullen i måndags, jag tyckte det var lite bättre idag men det var inte helt bra. Vi tog en promenad istället, ut i stormen.. Trodde vi skulle blåsa bort! Han fick beta lite medan jag hade en liten sånguppvisning för honom. Varför? Vi ska spela i band på musiken, och alla andra i min grupp kunde spela något instrument = jag tvingas sjunga. Saken är den att jag verkligen inte kan sjunga, men jag har 10 veckor på mig att träna, och det är bäst att börja i tid. Jag kan inte sjunga inför någon heller, så jag och Sancho gick ut mitt på ett gärde där det inte var någon risk att jag skulle höras ;)

Jag låter typ såhär.. Haha!

Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH! xD

dagens garv xD

2011-04-08 @ 11:09:44
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0