Longering & promenix.

Blev lite orolig idag när jag hämtat in Sancho. Tyckte nämligen att ena bakbenet var lite svullet, precis vid senan.. Det var inte varmt, men jag tog ut han i paddocken och longerade några varv för att se om han var halt. Visade inget, och Anne kollade på benet också men hon tyckte inte det var något. Hoppas att det bara var falskt alarm!
Vi tog en liten promenad efter sen också, så han (och jag, haha) skulle få röra på sig litegrann. Jag älskar att gå på promenader med Sancho, så himla mysigt. Det känns som att man kommer varandra lite närmare då. När Sancho var halt för drygt 1,5 år sedan så gick vi ut och gick mycket, och det var väl då vi lärde känna varandra på riktigt tror jag :)

Postat av: Anna

sv; Ja, jag tycker också det är riktigt fint ! :)

2011-04-04 @ 21:38:15
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Adina

Ojdå, hoppas det inte var någonting! Håll lite extra koll de närmsta dagarna så det inte är någonting.. Senskador är luriga och ibland svåra att upptäcka i tid.. :s

2011-04-04 @ 22:42:47
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0