Inga ridstövlar för mig?

Kommer ni ihåg att jag beställt hem ett par De Niro-ridstövlar från Skara Hästsport? Det skulle ta 2-8 veckor att få in dom till affären, och nu har det gått 10 veckor. Dessutom var dom beställda 2 veckor innan jag var där inne, vilket betyder att det gått närmare 12 veckor. Dåligt! Det kan ju ha blivit något krångel med leverantören, men ändå.. Borde man inte informera om det då? Jag kan inte köpa just dom stövlarna någon annanstans heller, eftersom det tydligen var något unikt sammarbete mellan De Niro och Skara Hästsport. Får väl börja leta efter några andra helt enkelt. Är lite sugen på Globus Bocaj stövlarna då.. hehe!

.                  Dom jag skulle köpt                                                     Globus Bocaj

Postat av: Caroline - Tävla om länkning + förstoring

Dom till höger var faktiskt läckra :D

2011-04-07 @ 21:12:26
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

bocaj är grymt snygga!

2011-04-07 @ 22:42:52
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0