I'm back!

Nu har jag äntligen internet igen - halleluja! Man känner sig väldigt begränsad utan datorn, men som tur är har jag ju åtminstone min älskade lilla iPhone, haha.

Vad har hänt sen sist då? Inte speciellt mycket faktiskt. Sancho mår bättre nu, och han är inte lika rädd för sin tillfälliga hagkompis. Han springer fortfarande undan när den kommer för nära, men idag sprang dom lite tillsammans och sen ställde dom sig och betade hyffsat nära varandra :) Nu till helgen kommer Suprise hem, så då blir det en häst han känner i alla fall. Även om den bushästen bara står och biter Sancho i rumpan, haha! 



Nu har jag en del att göra resten av kvällen.. Suck ;) Får ni kommentarer på flera dagar gamla inlägg vet ni varför.

Postat av: Rebecka - fotoblogg

Haha, och jag som tyckte mina 61 olästa inlägg var mycket! Du har verkligen att bita i! :D

2011-04-29 @ 23:15:00
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Adina

HAHAH ;) Jag orkar typ aldrig läsa alla inlägg när det är så, men jag brukar läsa en hel del av dem ;)

2011-04-30 @ 00:37:26
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0