Tömkörning + trickträning.

Hade tänkt rida i skogen idag egentligen, men skrotade den idén för det regnade och jag frös. Så slängde på honom tömkörninggrejerna istället, gjorden är lite stor men om man har två schabrak under går det alldeles utmärkt. Sancho var duktig i alla fall, han går mycket bättre från marken än när jag rider, haha. 

 

När vi var klara tog jag av han grejerna och körde lite trickträning. Han kan ju vacker hov och puss, men idag började vi träna lite på buga också. Han har lite problem med att backa när han har en hov uppe, men det gick bra några gånger så med lite mer träning kommer det nog gå :) Han gör ju allt för lite godis, haha.


Postat av: Maja

Men vilken sötnos! :D

2010-09-12 @ 20:31:51
URL: http://horsiemaja.blogg.se/
Postat av: klara

hej, du har inte lust att göra en header till mig ? din e jättefin !

2010-09-12 @ 21:10:11
URL: http://klaralevenstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0