Omdömen!

Jag sitter här och läser mina omdömen ifrån VT09 (8an alltså). Märker att det blivit en hel del förbättring, förut har jag alltid tyckt att lärarna varit lite för negativa, men nu är en del för POSITIVA.. Hehe. Uppenbarligen har jag "goda kunskaper om omvandlingar vid kemiska reaktioner" och "kan använda begrepp och modeller för att analysera resultaten, samt redovisa dem med ett korrekt kemiskt språk". Ehm, ja, det är väl bara att tacka och bocka ;)

Sen är det ju som vanligt en del lärare som man vill strypa, nämner dock inga namn men ja, dom flesta i 9a kan nog gissa. Det är verkligen frustrerande när man gjort sitt allra yttersta, fått väldigt bra betyg på alla uppgifter, och sen får man se på omdömena att "man knappt har G" på en liten grej, som dom inte ens nämnt? Inte för att jag inte håller med läraren, MEN, kanske vore bra om man fick veta detta INNAN det är försent? Jag har i alla fall gett upp inom detta ämnet, det får bli som det blir. Synd..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0