Hästkräk, hehe..



Idag hade jag lust att kasta en sten i huvudet på Q. Nä, så får man inte säga, men ändå. Det tar minst 10 minuter att hämta Sancho ur hagen, och det är inte Sancho som är svårfångad utan det är Q som är svårflyttad. För er som inte hängt med kan jag tala om att Sancho är livrädd för monstret Q som äter allt och alla, vilket leder till att varje gång jag ska hämta Sancho måste jag jaga undan Q ifrån staketöppningen så att vi kan komma förbi. Men detta är inte lika enkelt som det låter, eftersom Q är en envis rackare som inte låter sig flyttas hur som helst. När det inte passar honom får man se upp, man kan få en hov i huvudet. Hehe.

Men han är ganska gullig när han lägger mulen på axeln och blåser luft :)


Postat av: Hanna

hehe vilken fin häst

2010-09-12 @ 17:56:47
URL: http://hannajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0