Vi ser det snöar, vi ser det snöar..



.. det var väl roligt hemskt, hurra. Nu virvlar snön utanför fönstret, och smälter gör den inte heller utan marken är helt vit nu. Suck. Okej, ska försöka sluta vara så negativ, men jag kan faktiskt skylla på att stenbockar som jag har det svårare på hösten/vintern, vi blir depprimerade liksom. Kanske märks, haha?

Har gjort ett halvhjärtat försök till att plugga inför matteprovet imorgon, kan inte säga att det gick speciellt bra. Men det löser sig nog. Om jag lyckades få VG förra terminen utan att ens kunna gångertabellen (kan den fortfarande inte, hehe) så ska jag nog lyckas nu också :)


Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

låter kul matte och snö :( usch va hemskt

2010-10-21 @ 23:59:16
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: Adina

Det går bra Linnéa! Håll dig i fas med vars du ska vara så brukar det gå:)

2010-10-22 @ 20:34:25
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0