Inga mer prov, på ett tag.

Det har ju blivit lite dålig bloggning dom senaste dagarna, har varit tvungen att plugga och skolan går ju faktiskt före bloggen. Nu är jag i alla fall klar med det sista, ett faktablad om Jonas Gardell. En jävligt underlig människa men som säger väldigt kloka saker. Fastnade för det här citatet; 

För allt du hatar hos dig själv – förlåt dig själv.
För allt du älskar hos dig själv – förlåt dig själv.
För allt du skäms över.
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja.
För allt du vill visa upp.
För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du ville vara.

Förlåt dig själv.
(Jonas Gardell: En komikers uppväxt, 1992. Sid. 5)

Aja, det var väldigt krångligt att få ihop det där faktabladet kan jag tala om, för vi fick inte skriva mer än en A4-sida och eftersom mitt citat var så långt fick jag typ förminska bilden och klämma ihop all text så mycket som gick. Esh, nu ska jag inte babbla mer, ska käka godis nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0