Im so tired.



Skolan drar all kraft ur mig just nu. Prov MINST en gång i veckan och speciellt svenskan hänger över mig som ett jävla regnmoln.. Förstår inte meningen med att överanalysera en bok tills man bara har lust att slita den i stycken, elda upp skiten och skicka askan till Antarktis. Vill lärarna få oss att hata böcker så grattis till dom, you have succeeded.

Kemiprovet idag gick åt helvete, får skylla mig själv för att jag tydligen pluggat på fel grejer. Smart! Esh, jag ska faktiskt inte bli kemist men det vore ju en fördel om jag lyckades hålla kvar mitt MVG som jag lyckats få på något mirakulöst sätt.
Så, nu har jag klagat klart för dagen! :)


Postat av: Adina

Jag hatar när man pluggarpå fel saker och när saker inte går som väntat.. mina prov för några veckor sedan gick inte bra :s

2010-10-27 @ 20:34:42
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0