Försök till..nånting?

Haha, Sanchos motion idag hade inte kunnat bli oseriösare. Tänkte löslongera lite, men han var inte direkt pigg på att springa runt i leran så han sprang mest bort och var sur ;) Inget att göra åt det, så jag försökte med lite trickträning. Det är bara det att han kan ETT (och ett halvt) trick, blir inte så varierande. Det trick han kan gör han i alla fall duktigt, "vacker hov". Jaja, det blev lite tråkigt tillslut så jag hoppade upp och försökte styra honom utan träns. Gick inte heller speciellt bra ;) Han kan stanna och gå rakt fram, men det vore ju faktiskt bra om jag lyckades styra honom. Det är bara att träna, det SKA gå!

I somras var han pigg i paddocken, minst sagt ;)
Foto: Angelica
Redigering: Jag

Postat av: johanna

sjukt häftig bild :D

2010-10-28 @ 12:03:23
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0