Fjant-Sancho.


En göllig liten polle påväg ut på ridtur :)

Idag var Sancho riktigt sprallig, blev "rädd" för en massa saker och han var inte speciellt fokuserad på lilla mig på ryggen. Det är roligt när han är på sånt humör, lite action liksom! ;) Skrittade en rätt lång runda med mycket nya saker att titta på, kanske inte så konstigt att han var lite tittig. Mötte typ 7-8 rådjur också, på samma ställe? Läskigt. Travade lite på gärdet på vägen tillbaka och Sancho var så duktig som LYSSNADE på mina förhållningar! En mycket lyckad ritt med andra ord, förutom att lindorna blev bruna så jag ska tvätta dom nu ;D

Postat av: Mickaela

vart har du köpt täcket ??;)

2010-10-22 @ 22:49:54
URL: http://mariajosefinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Skriv din kommentar här!

2010-10-22 @ 22:51:34
Postat av: Anna

hej fin blogg du har ! :) gillar den till 100%

händer i helgen dÅ??

kramen :)<3

2010-10-22 @ 23:35:46
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

Okej, det är ju jätte konstig tycker jag att man typ ska bestämma sig imorgon vad man vill göra restern av livet typ. Samhäll är ju en bred linje annars som jag kollat lite på men tror jag ska välja en yrkesförberedande linje och gå de extra ämnena jag behöver för högskolebehörighet :P



Usch det är jobbigt!!

2010-10-23 @ 16:02:39
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0