Tur att hår växer..



Gjorde ju världens tabbe i mars, klippte av Sanchos fina svans alldeles för mycket. Skäms för att lägga ut bilder på hur den såg ut, för som ni ser så såg den förjävlig ut. Ni skulle bara veta paniken jag kände när jag såg hur kort den blivit, funderade på att köpa löshår till honom. Stackars Sancho säger jag bara, haha. Tack och lov så har den växt ut hyffsat mycket, sakta men säkert. Kommer aldrig mer klippa hans svans! ;)  

Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

ja verkligen, tack :D

åh jag önskar att tages svans kunde växa så också! den är så fjösig och kort :P

2010-11-07 @ 17:13:35
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0