Galopp i snön!



Jag älskar snön! Struntar i om det är jobbigt att cykla, att det är kallt och att man måste ha en miljon kläder på sig, för en ridtur i snön är så himla härligt. Igår blev det sent i stallet, så det var redan mörkt när vi väl kom ut. Sancho tyckte nog det var rätt kul, för han var ganska pigg. Red på gärdet, och det märktes att han fick lyfta lite mer på fossingarna för han fick mycket rundare galopp. I vanliga fall så har han ett steg som en liten B-ponny, haha ;)

Postat av: Adina

Åh vad härligt! jag blev själv mycket sugen på att rida ut imorgon då vi har ca 2 dm snö här uppe nu, men då är det så att jag har en inbokad lektion så det gick inte. Men jag kanske snor en av sylvias hästar och galoppar lite i snön :D

2010-11-11 @ 18:48:20
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0