Den passade!

Klänningen passade näst intill perfekt, härligt! Den var lite längre än vad jag trodde, och den såg ju lite annorlunda ut på mig än på modellens pinnsmala kropp ;) Men den får duga. Nu måste jag bara hitta skor och sånt. Visar bild på klänningen förr eller senare, vill inte lägga ut den riiiiktigt än, hihi.
Dom andra kläderna var också snygga, men det märktes varför dom var så billiga. Inget fel eller så, men på ett linne fanns det inte några sömmar alls? Haha, cp. Men man kan ju inte förvänta sig världens bästa kvalité :) Jag är nöjd i alla fall!
Nu ska jag plugga. Japp, klockan 22.33. Provet är imorgon. Jag är mästare på att dra ut på allt till sista sekunden, hehe.

Föresten, kul att så många frågat frågor, jag trodde inte jag skulle få några. Men jag tycker allt ni kan fråga lite till, så klicka här och fråga på! Inga frågor är för dumma ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0