Dagens ridpass.

Vilket härligt väder det vart idag! Sol och lagom kallt, perfekt. Nu är det bara snön som fattas ;) Längtar faktiskt, för det blir lättare att rida då, det är antingen stenhård eller världens lera överallt nu. Slängde på Sancho en massa reflexer och gav oss ut i skogen, jägarna brukade visst inte jaga på söndagar. Men är det inte det ena så är det det andra.. Älgar. Skulle precis rida in till mini-skogen, men som tur var ringde Anne och sa att det stod två älgar där inne! Så vi skippade det och fortsatte på vägen istället. Sancho kände nog lukten av älg, och min nervositet smittade nog av sig, för han var jävligt spänd. Förstår inte varför jag blir nervös för lite älgar, det har jag aldrig vart förut. Kan det vara Anne och Sara som smittat mig? Haha! Resten av ridturen var lugn i alla fall. Red med novabettet och han lyssnade jättebra på förhållningarna även i galoppen :)


Postat av: elsa

Så himla söt!

2010-11-07 @ 19:49:25
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: MLI

hahaha jag red in i den skogen, o mötte älgarna men vände:P, jägarna var uppe i skogen förut såg grannans jägar bil åka upp dit. Sen lite senare hörde jag hur dom råmade. Så förmodligen sköt dom älgarna, blir så arg!

2010-11-07 @ 20:14:49
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0