It's monday.

Efter nästan en hel veckas ledighet var det dags att återvända till skolans iskalla korridorer. Det var ju inte riktigt lika jobbigt som jag trott, men tröttheten lär väl komma imorgon. Denna veckan blir det i alla fall stress, två prov och en stor inlämning. Typiskt lärare att lägga allt precis på samma vecka.. Suck.

Det fick bli lite trickträning för Sancho idag, hade inte så mycket tid. Han var lite seg, precis som jag, men med lite morötter går allt finfint ändå ;) Filmade lite också, håller på att lägga ut den nu.

Sen blev det att åka med Sara & Anne och titta när Sara tränade med Q. Hennes tränare verkar jättebra, och hade en del roligare uttryck. "Sitt inte som en kossa" osv, haha.

Och nu på kvällen har jag återigen gjort lite SO.. Eftersom jag är en riktig tidsoptimist gällande det mesta, blir det att jag skjuter upp allt till sista sekunden.


Sara & Q :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0