Back to business.



Idag är det måndag = skola = jag är trött. Sen att dagen börjar med matte gör inte saken roligare.. Men dagen var inte speciellt farlig ändå, bara svenskan som är lite jobbig. Vi ska skriva en novell (den typ tredje vi gör denna terminen..) och mina idéer börjar ta slut. En novell måste ju vara sorglig och spännande, så det finns inte såå mycket att välja på? Jag har hittills skrivit om misshandel och våldtäckt, och den jag skriver nu handlar om döden. Ehm, ja, inte direkt roligt att skriva om. Dessutom blir man på så dåligt humör av det.
Nu ska jag ta & pallra mig upp till stallet, världens underbaraste häst väntar på mig godiset ;)


Postat av: sara

fin bild!!!!<3

2010-03-22 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0