Skolavslutning!



Såhär såg jag ut idag då :) Skolavslutningen i år var väldigt.. kyrklig. För dom som inte vet så är vi inte i kyrkan på våra skolavslutningar, och då tror man ju att man ska slippa allt prat om "alla är lika mycket värda", psalmer och så. Men nepp, inte i år. Ush..
Är jävligt stolt över mina betyg: 2 G, 2 MVG och resten VG. Har höjt mig i 5 ämnen, och fick ett mer MVG än vad jag väntat mig :) Dessutom vann jag novelltävlingen, inte alls vad jag trott! Fick presentkort 300kr på bokhandeln, passar ju bra nu när jag ska läsa tusen vuxenböcker så jag kan höja mig i svenska, om nu lärarna kan nöja sig nån j*vla gång. Plus att jag vann anti-rök, presentkort 75kr på badhuset i Skövde. Jag ska nog köpa en lott idag, jag verkar ha tur ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0