The day.

Har varit en jobbig dag. I skolan var jag inte ett dugg koncentrerad. Funderade över om jag skulle rida idag (på ridskolan alltså), eller om jag bara skulle åka dit, eller om jag inte skulle åka dit över huvud taget.. Jag ville verkligen INTE åka dit, men jag behövde se den "tomma" boxen.. Jag måste säga att jag har ett hyffsat bra pokerface, bröt inte ihop i alla fall.. Anyway, skippade ridningen, vi hade hoppning och det hade antagligen bara gått åt helvete eftersom jag skakade/var okoncentrerad.

Nu till något lite roligare. Har ju fått pengar nu på jul/födelsedagen, och det spenderas ju som vanligt på kameran ;) Köpte nyss två objektiv i alla fall.


Det till vänster är Canon EF 50MM 1,8 ll och det till höger är Canon EF-S 55-250MM IS. Får hålla tummarna för att dom är bra nu, men det tror jag! :) Borde komma på måndag/tisdag.

Postat av: Erlendseline

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:17:56
URL: http://erlendseline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0