Nu slipper ni mitt SO-tjat :)

Äntligen hyffsat klar med SO-arbetet! MVG-uppgiften gör jag om jag hinner imorgon, annars får det vara. Min hjärna har varit inne i en SO-period, har inte kunnat sova på nätterna bara för jag funderar på vad jag ska skriva. Kan säga att jag är jävligt trött nu när jag sovit ungefär 6h varje natt, inget att rekomendera.  

Skolan var slapp idag, men nu har vi två timmar slöjd istället för hemkunskap = sjuuukt tråkigt! Det är svårare än man tror att sy ett gosedjur.. Jag har ju inte alls slängt en massa tyg som jag sytt fel, höhö. Imorgon är det bad på idrotten, inget jag hatar men ush och fy för att det kommer vara jävligt KALLT! Plus att jag tappat allt av den lilla kondition jag hade nu under jullovet, får se till att börja röra på mig igen nu :)

Red Sancho i paddocken, orkade inte pulsa i snön (man DÖR ju!!) och oroa mig för att Sancho ska halka. Är ju rätt buckligt i paddocken, men det gick hyffsat ändå. Han var faktiskt lite piggare än vad han brukar vara på ridbanan, haha ;)

Nepp, nu ska jag be till Gud att snön ska försvinna! Jag är ju verkligen såå religiös. NOT.

Postat av: Eliiin

HAHAH jag suger på syslöjd och det är fan skittråkigt! xD <3

2010-01-14 @ 15:11:30
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0