Finally home!

Idag började ju skolan. Kändes väldigt konstigt att släpa sig upp tidigt, haha. Fick fika på svenskan, lyx ;) Annars hände det inte så mycket. Självklart gav Davy oss läxa tills imorgon, det hade man ju inte alls förväntat sig xD.
Happ, efter skolan åkte jag med pappa till banken och fixade bankkort, en jävla massa koder som man måste komma ihåg :O Tur att man har bra minne!
Sen åkte jag snabbt till stallet, frös halvt ihjäl pga att jag hade vanliga kläder på mig xD Ryktade Sancho och gjorde ett litet försök till trickträning. Med lite motivation (godis ;P) går allt, eller hur?

Fick tillbaka mobilen i lördags, den har ju vart på lagning några veckor. Kul, men ja, gissa hur länge den funkade? Söndag = sönder, igen. Jaja, får skicka in den två gånger till sen får jag en ny! Dock en likadan, vill helst ha en annan.. *suck*

Nepp, nu ska jag jobba SO, duktig som jag är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0