Mina headers.

Håller på med en ny bloggdesign, vet inte riktigt när den blir klar men förhoppningsvis innan mars ;) Tittade i alla fall igenom alla (nästan, några har lyckats komma bort..) designer jag haft sen jag startade bloggen för drygt ett år sen. 5 blåa, 3 lila, 1 grön och en med bara bilder. Kan glädja er med att den jag håller på med nu är inte blå/lila/grön!
 
Här är designerna, i ordning ifrån Januari 2009 - Januari 2010:

1.
Första designen som jag gjorde lite snabbt. Tycker den var lite smågullig :)

2.
Den enda gröna jag haft, är varken nöjd eller missnöjd. Den ser OK ut.

3.
Isblå, lite rörig :P

4.
Lite söt :D

5.
Haha, här snackar vi FÄRG!

6.
Bytte ut färgen, till en rosa/lila?

7.
Denna är jag inte direkt nöjd med, haha. Slängde ihop nått och tog den enda bilden jag hade på Sancho ;)

8.
Första som jag är riktigt nöjd med!

9.
Den jag är mest nöjd med :)

10.
Och så den jag har nu, som är helt OK men jag har tröttnat på den ;)


Klicka för att få bilden större.

Och här är en liten förhandsvisning på den nya ;) Har tagit bort färgen så det blir lite överraskning i alla fall. Kom ihåg att den inte är riktigt klar heller :)


Postat av: Eliiin

Du e så sjuukt duktig!<3 Du har haft skitfina headers! Önskar att man själv kunde göra sånna :o Har du lust får du gääääärna hjälpa mig om ett tag igen, har lust att ändra om hela bloggen och få den lite färggladare men du vet, jag suuuger på det! Så ooooom du vill såå (a) haha <3

2010-02-07 @ 14:45:53
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0