JULLOV! ♥

JA! Nu, ÄNTLIGEN, kan man slappna av. Betygen är satta, polonäsen är avklarad och det är JULLOV! Polonäsen gick bra även imorse, när vi visade för skolan. Lite stressigt innan bara, när man inte vet vilken kille man får gå in med. Jag kan säga att jag hade väldigt tur båda gångerna! :) Ledsamt att det är slut faktiskt, för det var grymt kul, och vårat tema ägde! Sitter och lyssnar på Grease-låtarna nu, hehe. Pappa filmade igår, så om den inte är alltför hemsk så kommer jag lägga ut den.

9A ♥


Betygen då.. Detta eviga tjat, haha ;) Är nöjd, VG i allt utom svenska som jag fick MVG i. På tiden kan man säga! Nästa termin är det dags att skärpa sig. Jag måste verkligen, VERKLIGEN, sluta plugga på prov dagen innan.. Och skriva inlämningar till kl 02.00. Fast det där med att skriva inlämningar sent på natten verkar ju funka, fick faktiskt MVG på arbetet om judendomen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0