Glad Lucia!

Säger man ens glad lucia? Haha, whatever!
Idag har jag äntligen kunnat börja andas igen. Sista provet för terminen avklarat, UNDERBART är det minst sagt! Och att jag fick MVG på arbetet om judendomen gjorde inte saken sämre ;) För att fira ledigheten har jag solat, både välbehövt och skönt, hade kunnat ligga kvar där hela kvällen. Ska försöka hinna med att sola nån mer gång innan polonäsen också. Har bara lite som ska fixas nu när det bara är en vecka kvar, ska köpa skor och bestämma mig hur jag ska sminka mig. Sen är det ju bra om jag lär mig danserna också, haha!

Sancho fick vila idag, kom dit ganska sent för att jag gjorde provet efter skoltid, men han verkade inte speciellt ledsen! Han fick ju faktiskt stå och käka istället, det uppskattas alltid från hans sida ;) Han har fått så himla mysig päls nu, så jag stod ett bra tag och bara borrade in ansiktet i pälsen, myyyys ♥

Sancho gör ett försök till att se ut som en gullig luciahäst, vet inte om han lyckas men ;)

Postat av: Adina

thih :) Vilken snygging!

2010-12-13 @ 22:24:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

SV: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det blir väl en hel del rida, vara med kompisar åså. Ingen resa inbokad eller så :) Själv då?

2010-12-13 @ 22:25:30
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: {elsaglans}

Aww, så jävla söt! :}



Sv: Taack! :D<3

2010-12-14 @ 15:34:05
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0