Nu har jag varit duktig!

Har precis damsugit hela nedervåningen, och det är faktiskt inte så himla jobbigt. Jag slipper i alla fall cykla till stallet, det är min och mammas deal. Damsuger jag så kör hon mig ;)
Tror jag rider bort till galoppbanan, det var ju ett tag sen. Sancho ÄLSKAR att få springa där, han tror att han är en galopphäst då. Synd att han är så gammal, hade han vart yngre hade vi kunnat tävla galopp och vunnit varenda tävling ;)

Postat av: Victoria Asén

SV: Jo det är ju bra att veta när man börjar haha x)

Själv börjar jag om två veckor på en måndag, tror det är den 23. Skönt att börja så sent på aug tycker jag :-)

2010-08-11 @ 15:08:10
URL: http://flyingchanges.blogg.se/
Postat av: emelie

fin blogg, och super fin header, den jag gillade jag skarpt :D

kolla gärna in min blogg och kommentera massa :D

jag har just nu en c-ponny som är 6 år som jag håller på att utbilda, innan de så fick jag en b-ponny när han var 5 och utbildade honom och red sm på han när han var 7,

låter detta intressant så kan du gärna titta in på min blogg varje dag :D

www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-12 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0